The better side does not always win - Johny Storage
Headlines News :
Home » , » The better side does not always win

The better side does not always win

Written By Games Lover on Friday, April 27, 2012 | 11:37 PM

The Spanish striker scored the Blues' second goal of the night as Roberto Di Matteo's side held Barca to a 2-2 draw at Camp Nou to progress to the tournament decider following a 1-0 victory in the first leg in London.


Prior to the match, Torres had warned Barcelona that upsets can happen, and the Spaniard believes that Tuesday's contest is an example of that.

"Football is just like this," he told reporters. "The better side does not always win.

"We knew this is what we had to do against Barca, although this is not the prettiest thing to do.

"We used our weapons and it turned out great for us in both matches. Barca had their chances, but they did not take them and we found a lifeline with Ramires' goal.

"We have great respect for Barca because we know they are the strongest side in the world."

Torres then lamented the fact that Chelsea will be without suspended Branislav Ivanovic, Raul Meireles, Ramires and John Terry for the final and stated he has no preference in meeting either Real Madrid or Bayern Munich in the tournament decider.

"We are qualified for two finals [FA Cup and Champions League] and we will continue to fight for fourth place in the Premier League," he said.

"These last weeks could turn a bad season into a memorable one. We will be without several players and the most important thing is to continue like this and believe that we can win.

"I have no preferences because if we want to win the Champions League, we have to beat any side."

Source
Share this article :

21 comments:

  1. Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way I'll be subscribing to your feed and I hope you post again soon.
    Spesifikasi dan harga Smartphone
    Thanks for your post, it's very good
    informasi tekhnologi, spesifikasi, harga dan tips komputer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for sharing this interesting blog with us.My pleasure to being here on your blog..I wanna come beck here for new post from your site.Grandstream DP710

      Delete
  2. You have really great taste on catch article titles, even when you are not interested in this topic you push to read it
    obat herbal

    obat keputihan
    crystal x
    I think you mean Portsea! :)

    ReplyDelete
  3. thanks for your sharing this information is very important
    so i will share it to my friend in the social network
    nice to visit here
    visit me : Pantai Indah Lovina Bali Yang Menawan
    Thank you

    ReplyDelete
  4. Photowonder là một trong những ứng dụng chỉnh sửa ảnh và ghép ảnh tốt nhất hiện nay với hàng triệu người sử dụng tai 210 quốc gia trên toàn thế giới và được nhiều người sử dụng với tiện ích chỉnh sửa ảnh và
    ghép ảnh cho điện thoại với các dòng điện thoại như hệ điều hành Android và các hệ điều hành khác như ios.


    Download photowonder để bạn có thể tự sướng cùng bạn bè, hoặc với những người thân của mình khi bạn đi du lịch hay giải trí, hoặc những lúc bạn dữ tiệc cùng với những người bạn của bạn.

    Tai Photo wonder

    Tiêu chí của Photowonder cho điện thoại là giúp bạn tự sướng mọi lúc mọi nơi, làm đẹp ngay bây giờ, và có điều kỳ diệu của ứng dụng này là không cần phần son thì Photowonder online cũng sẽ giúp bạn lấy màu cho da của bạn trang như những làn phấn.
    Tải tubemate cho điện thoại
    Những tính năng tuyệt vời của Photowonder cho Android.

    Hiệu ứng ảnh nghệ thuật đa dang và phong phú vì thế bạn có thể tạo nên những tác phẩm tuyệt vời từ những bức ảnh của bạn để bạn có thể chia sẽ cho bạn bè của mình cũng biết, chần chừ gì nữa số lượng có hạn nè.
    Tải uc browser cho điện thoại và Tải uc browser miễn phí
    Uc browser là ứng dụng lướt web hàng đầu tại việt nam với nhiều lượng người sử dụng lên đến hàng triệu chiếc điện thoại với nhiều hệ điều hành riêng biệt với những tính năng tuyệt vời và cao siêu của ứng dụng mang lại cho bạn, để các bạn có thể xem những lợi ích mang lại cho người sử dụng.

    Tải uc browser cho điện thoại

    Hiện nay phần mềm uc browser đã đóng vai trò rất quan trọng những ứng dụng điện thoại, các bạn cữ nghi xem nếu chiếc điện thoại của bạn không có ứng dụng uc browser bạn nghĩ điện thoại của bạn thế nào. Mình chỉ dẫn ra cho bạn những tiện ích của uc browser apk nhé.
    tai uc ve dt

    Quá trình phát triển và cải tiến của uc cho điện thoại.
    -Tháng 3/2013 ứng dụng đã được hình thành trên các dòng điện thoại như có điện thoại có hệ điều java với những tiện ích bình thường và đơn giản

    - Tháng 6/2013 đã cập nhật lên phiên bản mới là uc browser 8.6 với sự đóng góp và cải tiến mạnh mẽ để đáp ứng nhu cầu cho các bạn.
    -Tháng 8/2013 không dừng lại đó phiên bản đã lên cập lên uc browser 8.9 và nhiều phiên bản hơn nữa hãy cập nhật lên phiên bản cao của ứng dụng cho điện thoại của bạn nhé.
    -Hiện nay phiên bản mới nhất của uc browser 9.5 đã cấp nhật và thành công và những phiên bản sau như uc browser 9.7 và uc browser 9.8 đã được vận hành và đưa vào sử dụng.

    Hiện nay phần mềm chỉnh sửa ảnh cho điện thoại cũng như phần mềm chỉnh sửa ảnh cho Android đang được nhiều người tìm kiếm và sử dụng nhiều nhưng các bạn không biết 2 tiện ích trên đều tích hợp trong ứng dụng photowonder.

    Ghép ảnh cho Android được gọi là chế ảnh trên ứng dụng của điện thoại di động khi ban có những bức ảnh của mình với người khác bạn có thể ghép những bức ảnh đó lại với nhau theo nhiều khía cạnh khác nhau, và theo mọi tình huống.
    hãy Tải Photowonder miễn phí ngay nào.

    ReplyDelete
  5. infomasi yang sangat menarik sekali buat saya, kami senang sekali menyimak nya pak, Untuk yang sangat bagus ini konten saya ucapkan terima kasih,
    jualan alat bantu seksual terbaru.

    ReplyDelete
  6. Nấm móng là căn bệnh mãn tính, dẫn tới biến dạng móng, sự nhiễm nấm móng khám ở đâu thường không theo quy luật đồng dạng hay đối xứng cũng như thường bị nhiễm ở một hoặc khá cao móng.Bệnh nấm móng xuất hiện đối với người thường xuyên tiếp xúc và làm việc trong môi trường ẩm ướt, tạo cơ hội cho một vài vi nấm chuyển biến và gây ra bệnh. giai đoạn đầu ở vùng móng sẽ có cảm giác ngứa, khó chịu, móng xuất hiện các vết màu trắng đục, loang lổ, đặc biệt móng sẽ mềm và vô cùng dễ gãy. Sẽ mất thẩm mỹ và thậm chí để lại hầu hết tác hại nấm kẽ móng tay hiểm nguy nếu như bạn để lâu mà không điều trị bệnh đúng lúc.

    ReplyDelete
  7. Thanks Great Post. We are professional, delivering a world-class moving, relocation, removal, and storage solutions at highly competitive market prices in Dubai-UAE.
    movers in dubai
    best movers in dubai
    villa movers in dubai
    Local Movers in Dubai
    Dubai Moving Company
    office movers in dubai

    ReplyDelete
  8. EW Movers in Dubai one of the leading company in UAE. We have got the latest equipment’s and professional movers to make your move hassle-free. So you can sit and enjoy your day without any stress

    ReplyDelete
  9. شركة مكافحة حشرات بالرس
    مكافحة النمل الابيض بالرس
    شركة رش مبيدات حشرية بالرس
    الحشرات تسبب ضرر كبير على الانسان حيث انها اصل الامراض والاوبئة ولهذا يلجأ اى شخص يتواجد اى شكل من انواع الحشرات بمنزله الى مكافحة هذة الحشرات وفى مدينة الرس بالمملكة العربية السعودية يوجد العديد من شركات مكافحة الحشرات و لكن افضلهم هى شركة مكافحة حشرات الرس وذلك لانها تتميز بمميزات عديدة
    شركة مكافحة حشرات ببريدة
    مكافحة النمل الابيض ببريدة
    شركة رش مبيدات حشرية ببريدة
    تعتبر الحشرات من المخاطر التى تهدد حياة الانسان لانها تنقل الامراض و تصيب الانسان بالامراض والضرر و تنتشر الحشرات فى المملكة العربية السعودية بسبب حالة الطقس بها و من افضل شركات مكافحة الحشرات شركة مكافحة حشرات بريدة وتقوم بمكافحة كافة انواع الحشرات وتستخدم الشركة افضل انواع المبيدات الحشرية و ادوات متطورة وحديثة فى رش المبيدات و تستخدم عمالة لديهم خبرة ومدربه.شركة مكافحة حشرات بعنيزة
    مكافحة النمل الابيض بعنيزة
    شركة رش مبيدات حشرية بعنيزة

    ReplyDelete
  10. Hi Selina



    i am Montoya Jazhel from the philiphines ,i was in a big problem in my marital life so i read your testimony on how Dr Ikhide help you get your husband back and i said i will give it a try and i contacted the Dr Ikhide to help me and he promised to help me get my problem solved. now am so happy with my life because all my problems are over. Thanks to the great Dr Ikhide for the help and Thanks to you Selina.

    You can reach him with this email:- dr.ikhide@gmail.com and i promise he will not disappoint you.



    I AM SO HAPPY…… remember here is his email:- dr.ikhide@gmail.com or whatsapp :- +2349058825081



































    Kumusta Selina



    ako si Montoya Jazhel mula sa pilipinas, ako ay nasa malaking problema sa aking buhay sa pag-aasawa kaya nabasa ko ang iyong patotoo sa kung paano tulungan si Dr Ikhide na maibalik ang iyong asawa at sinabi kong susubukan ko ito at makipag-ugnay sa Dr Ikhide upang matulungan ako at nangako siyang tulungan ako na malulutas ang aking problema. ngayon masaya ako sa aking buhay dahil ang lahat ng aking mga problema ay tapos na. Salamat sa mahusay na Dr Ikhide para sa tulong at Salamat sa iyo Selina.

    Maabot mo siya sa email na ito: - dr.ikhide@gmail.com at ipinapangako ko na hindi ka niya bibiguin.



    AKO KAYA NAKAKITA …… tandaan dito ay ang kanyang email: - dr.ikhide@gmail.com or whatsapp :- +2349058825081

    ReplyDelete
  11. Our dedicated and economical service ensures you that your valuables are going to be handling with full safety and security. Thanks to sharing such thoughtful knowledge I like your work, keep it up. We can help you to learn and comprehend movers and packers in dubai.

    ReplyDelete

mas template
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Johny Storage - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger